Tuesday, November 8, 2011

Selamat Tinggal Dunia Blogspot


Salam Readers!

Ok fine...kamu tak akan menangis disebabkan blog ini k. Memang mustahil lah kan. Alright, saya sebagai tuan blog ingin mengistiharkan bahawa mulai hari ini dan saat ini blog purpliesh nie akan DI TUTUP! Sampai bila nak tutup?! Entah aku pun tak tahu bila. Jika muka saya dah berubah seperti muka Heliza yang kiut miut itu, saya akan buka semula blog ini dengan rasminya haha Memang tak terjadi lah kan :D Blog ini saya tidak akan buka semula sampai bila bila kecuali bila ada sebab sebab yang tertentu. 


Saya fikir, saya mahu delete blog ini, tetapi macam errr...tak payah lah delete. Lebih elok saya tutup saja  sebab nanti kamu semua masih boleh baca apa yang ada kat blog nie. Duit nuffnang pun masih boleh masuk lagi. Kan?? hehe [tetibe citer pasal $$$$$] Mata bling bling kejap. Alright, disebabkan saya sayangkan dia, saya tutup blog ini untuk dia :) OK tutup cerita. Dah tak payah nak banyak tanya.

Alright, kengkawan blogger thanks a lot sebab sudi jadi kawan blog. Thanks :) Blogger tegar seperti Fatin Liyana, Cik Epal, Yuyu Zulaikha, Hanis Zalikha [woho..Hanis kita satu kampus. U cantek :P] i'm sorry sebab saya tak boleh jadi macam awak semua hehe. Kamu semua memang terbaek wok! :D Ok...cakap banyak banyak pun tak guna. Selamat tinggal semua. Doakan keselamatan dan kejayaan saya k.


Tataaaa...




P/S: Bukan bermakna gagal sekali, kita akan gagal selamanya :)

0 kritikan & pendapat: