Monday, June 13, 2011

I ♥ 12/6/2011 ^^

  

Aku hanya ada 15 minit sahaja untuk menaip. Lepas ni kena buat assignment. Whoa! Chaiyyok chaiyyok! 

Maaf. Entry kali ini memang jiwang giler. Kalau meluat jangan baca. Kalau ada rasa nak baca, silakan baca hehe


Video terbaek!

Semua kenangan yang ada pada dia dulu, aku dah REMOVE. Dia dah buat aku betul betul kecewa. Semua angan angan yang berkaitan dengan diri dia automatic HILANG. Apa yang aku inginkan yang ada pada dia selama ni dah BUANG. Aku dah buang sepenuhnya mengenai diri dia hmm..Aku dah jadi orang yang LOST MEMORY..Dah tak ingat sapew kau and sapew GF baru kau haha ayat kejam.

Tapi sekarang, dalam hati aku, dah digantikan dengan orang yang aku paling sayang. Siapa? Haaa...mestilah Prince K. Comel! Sayang kamu sangat sangat hmm..Aku nak jaga dia baek baek sebab bagi aku, dia lah lelaki yang paling baik dan terbaik untuk aku. Aku dah jumpa ciri ciri lelaki yang aku inginkan selama ni ^^ Suke suke suke kamu..!! huhuhu


Aku suka 12/6 sebab dapat jumpa Prince K. Dah 4 hari kite orang tak dapat jumpa. Baru 4 hari kot huhu.   Bestlah hari ni. Suke suke suke ^^. Dapat makan sesama..borak sesame haha Semoga hubungan kiteorang berkekalan hingga ke akhir hayat...Amin! Sayang kamu sangat sangat Prince K! ^^  

Hehehe Ok lah....macam dah melebih je.Kan aku dah cakap tadi. Entry kali ni jiwang karat sikit. Kalau meluat lebih baik jangan baca. Kan dah menyesal. Siapa suruh korang baca hahahaha Tak de ah. Gurau jew. Thanks taw sebab sudi baca entry ni. Macam berani mati r buat entry jiwang =P haha


Ok lah. Jumpa lagi di lain post yer. Selamat bersekolah haha Tataaaa...^^

0 kritikan & pendapat: