Sunday, September 18, 2011

Final Exam Dah Nak Dekat | Waaaaah...Takutnyee.


littlegirlemoticon
Hai Readers!

Hello awak...dah pagi buta ni tak tidow lagi kew? Eheh. AWAK tu adalah saya okeyh. Maaflah pagi pagi lagi saya dah mengarut kat blog nih ahaks. Cube korang tengok background blog nih.

" Aik? Dah berubah yer? "

Kalau korang tak perasan pun tak ape. Mungkin disebabkan perubahan cuaca yang menyebabkan korang tak perasan tentang perubahan blog nih. [Adoi. Ape aku merepek ni. Maaplah yer kengkawan. Eheh.]



Alololooo...tensionnye mukeee huhu.


Untuk pengetahuan korang semua...dalam selang beberapa hari sahaja lagi kiteorang yakni pelajar UiTM dan seangkatan dengannya akan menduduki peperiksaan akhir atau dalam bahasa bombastik nye FINAL EXAM hehe. Oleh itu, kami semua dikehendaki belajar bersungguh sungguh untuk mendapatkan keputusan yang sangat cemerlang dan melepasi pointer yang sangat tinggi iaitu 3.50 ke atas. Automatic korang akan dapat DEKAN haha. Itulaaaa impian budak budak DCS sem ni. 

" Sapew nak DEKAN angkat tangan. " 
Yang angkat tangan tu la aku akan tabik spring awal awal. [Toing toing]

" Saya boleh, awak semua pun boleyh laaaa...jangan risau maa.." 
haha okeyh fine. Ayat motivasi untuk korang haha. Dengan carry mark yang sangat memberagsangkan, saya akan belajar dengan lebih gigih untuk dapatkan DEKAN! hoho [Ayat dalam mimipi =.="]

Mulai 22/09/2011 ni, saya, semua classmates saya dan seangkatan dengannya akan berjuang habis habisan untuk menjawab soalan yang memang boleyh membawa maut haha. [Baca soalan terus pengsan hehe] Apa yang penting korang kena lah enjoy bila menjawab yer. Janganla nak buat party kat dalam dewan periksa pulak yer. Gerenti kena Shhhuh keluar! Buuuush! Ouuuch! haha

By the way, good luck for you allz...Sapew yang ada amek peperiksaan tak kira la Trial SPM ke, Final Exam kew asalkan korang gud luck k. Semoga rezeki di pihak korang. 

littlegirlemoticon
Wish you luck! ^^

OK lah. Dah pukul berape ni? OMG?! Dah pagi! haha Sampai masanya untuk aku ZZZZZzzz....OK lah kengkawan. Lain hari saya buat post lagi yer. Rindu korang.[Ekh?! Tetibe pulak huhu]


littlegirlemoticon
Ok lah. Tataaaa...

0 kritikan & pendapat: