Tuesday, September 20, 2011

Jolok Kang Mata Tu. Padan Muka!



Hye Readers!


Eeer...kejap yer. Serius, saya bagaikan kucing yang mabuk selepas makan nasik lemak sebentar tadi hehe. Inilah akibatnya jika kita makan makanan yang berat pada waktu malam macam ni. Awak....saya nampak tulisan ni ada double lah huhu.

" Macam mana yer nak segarkan mata nih? Please please."
Alolo ciannyer dia.

Ada sesiapa yang mempunyai situasi yang sama macam saya tak? Meyh sini kita layan satu video. Gerenti segar mata korang. Antara pelakon utamanya Sathiya, Zizan, dan allahyarham Din Beramboi. Serius memang BEST! Gerenti gelak besar bila korang tengok video ni. Nak taw macam mana? Jom tengok.


Okeyh okeyh. Dah dah. Cukuup cukup la tu haha HAAAAA~~ SEMPUUUUT. Amacam? Okey tak? Mata korang dah segar lum? Dah yer? Ha. Bagus. Apelagi. Jom kita sambung study. Go go chaiyok! Ingat yer kengkawan. Final exam dah nak dekat. Bukan nak takut takutkan. Saya cuma nak bagi peringatan jew hehe. 

littlekittyemoticon
Gud luck for your exam. Do your best ya!
See ya!

P/S: Tajuk tu sebenarnya saya nak bagi gempak jew hehe

0 kritikan & pendapat: