Friday, September 9, 2011

Excited bebenooo.

Haha tadi, saya bangun bangun tidow jew muka terus jadi macam ni
Heeeee.


Pagi tadi macam ni
 
Pagi pagi buta, bangun bangun jew aku terus menangis. Mana tak bengkak mata tu kak oi! haha Jiwa serabut la malam tadi. Benci!huhu

TAPI
TAPI
TAPI

Ahah!
Muka ni yang aku nak. Boleyh buat aku excited dalam satu hari ni hehe

Tadi tengahhari aku take a rest kejap. Kepala pening bagai nak tercabut dari badan =.=" Maybe stress sangat dengan condition sekarang. Test, presentation, dinner [entah apa kejadah. Menyibok jek. ] memang melambak ler minggu ni. Straight beb! hari ni, esok, lusa, argggh! Camni la kehidupan seorang pelajar. Memang tak lari dengan benda macam ni. So, we must enjoy, be happy, and bersyukurla dengan apa yang ada sekarang. Kalau tak dapat apa yang diinginkan, lain kali ada lagi. Jangan risau...rezeki ada dimana mana aje. Cuma cara dan masa yang kita akan dapat berbeza dengan apa yang kita nak^^ So, bersabarlah yer.


By the way, I nak share this video with u all'z [haha gedik melanda. Auuuw!] I just want to say," Sayangilaaaa haiwan.." [apekah?haha] This video can make you cry. 



P/S : Dia tak jadi keluar dengan saya..hmm So sad.. :( tapi3, tetibe dia kata kiteorg jdi kluar hehe   suke3 ^^


0 kritikan & pendapat: