Wednesday, August 31, 2011

Kecanggihan Windows 8





Hye Readers!

Kamu semua apa khabar? Wana di sini sihat sahaja. Terlebih sihat pun ada. Makin tembam saya looorh huhu. Mamam ketupat, rendang, kuah kacang, sup daging Peeergh! Malatop pewut! haha Sendi sendi lutut dan tangan pun macam nak tanggal jek. Yelah, lepas makan mesti ada pinggan mangkuk and cawannye. Lagi lagi kalau ramai orang. Woow! tugas membasuh memang terletak pada saya lah yer. 

Abah : Ni, ni, ni, kasi bersih. 
Aku   : Baiklah tuan..
Abah : Hahaha ada ada je la ko ni.
Aku   : Hehehe [ Tersengih ]

Aku jadi 'bibik' kejap =.=''

OK. Back to the tittle. Aku sebenarnya nak cerita tentang Windows 8. Windows 8 ni keluaran terbaru selepas Windows 7. Nak tengok tak, macam mana tahap kecanggihan Windows 8 ni ? Jom review this video ^^




Ada sorang member aku ni dah guna Windows 8.. huhu [ OK fine. Ayat jeles =.='' huhu] Ok lah korang. Sampai sini sahaja post untuk hari ini. Lain kali saya buat post baru lagi.. 


Tataaa..




P/S : Saya penaaaaaat huhu Tapi saya suka haha Wot Wot! ^^ Raya!!

0 kritikan & pendapat: