Saturday, August 20, 2011

Projek Tak Menjadi!


Hi Readers! Aiceceh! Cube tengok old post tuh. Yer yer ol je aku kate nak settle kan projek tu pada malam tu jugak. TAPI kesian, hampeh!! Blub blub blub.Macam cakap dalam buih je la aku ni.

Projek first settle tapi alahaaaai kesian, majlis ni tak berjalan dengan lancar...mane taknye, tengah excited nak berbuka tetibe " Paap " Aiiiiik?! Tak ada elektrik?? Alaaaa hmmm. Kiteorang makan dalam gelap je la yer. Makan je la apa yang ada kat depan mata tuh. Semut? Lipas?
Bedal je weyh haha :P

After buka, nak balik dari NR [tempat makan kiteorang ] ke kolej memang seksa bebenor. Golap golite. NaSeb bek cik Ecah Moncit ade sportlight. Leyh gak la main suluh suluh huhu. 

Malamnye, konon konon nak settle kan projek yang ke-2 & ke-3 : Overnite dengan Prince & buat birthday prank! TAAPI, hampeh! Sampai sampai bilik jek, baring then ZZZzzzzz. Bangun bangun ," Dah pukul 6 pagi?? OMG! " wakaka See? Kekadang apa yang kita rancang tak akan menjadi. Sebab kita yang merancang dan ALLAH jugak yang tentukan. 

Pasal projek ke-2 dan ke-3 maybe ganjakkan ke hari ni. Maybe la...insyaAllah menjadi..[rancang agi. Aduyaii.] Apelaaaa yang aku nak cakap dengan dieorang ni pasal birthday prank tu hahaha. Kesian dieorang. By the way, this is my new record! Aku dah buat new post kali yang kedua! haha InsyaAllah aku akan buat post kali yang ketiga untuk bulan Ogos nih!


Ok lah korang. Sampai sini dulu yer post kali ni. Jumpa lagi. 
Tatataaa...

0 kritikan & pendapat: