Sunday, August 21, 2011

Projek Menjadi!

Older Post - Projek Malam Ni!
                        - Projek Tak Menjadi!

Tengok. See??haha Akhirnya plan yang ketiga menjadi! Muahmuahmuah! Sayang korang lebihlah. Aku just rancang jek. member member aku yang lain tolong settle kan semua tu huhu. Prince, jangan marah k. Ni pun rancangan dari diaorang jugak. Lagi lagi si Ajiz, Rooney, and Mimi. Mimi mmg nak bagi 'kaw kaw' tuk Prince. Hmmm kesian Prince. Mereka suruh saya ikut je la kan huhu.

By the way, semua berjalan dengan lancar. Habislaa...kejap lagi aku pulak. Aduyai. Tunggu je la k. Kesian
Prince, badan berbau salut dengan tepung, telur, kuah maggi simpan dalam masa dua minggu. Eeeeuw! Termuntah muntah dia. Aku pun nak termuntah bila tengok dia muntah hmm. I love u so much la Prince. Malam tu, saya memang nak jumpa Prince. Nak lepaskan rindu la katakan huhu. Tak sangka pulak Prince kena 'kaw kaw' dengan diaorang. Kepada Kak Mazni, Yana and Kak Pida...ooo kamu semua dah pandai join sekali yer haha. 

By the way, Happy Belated Birthday my Prince! Saya tak mampu nak bagi kek la. Kalau saya bagi ini leyh an? huhu



Ok...Itu je post untuk hari ni. Sayang kamu Prince selamanya.. ^^
Tataaaa...

0 kritikan & pendapat: