Friday, August 19, 2011

'Projek' malam ni!

Hye Readers!

Last post 15 JUNE 2011. New post 19 OGOS 2011. Ogos?? haha berbulan bulan blog ni aku tak sentuh. " Alolo cian blog ni...Miss Wana dah lama tak jenguk KAMU yer " hehe Blog ni macam antara wujud dengan tak wujud jek. By the way, it's ok. Blog ni still ada and thanks a lot kepada semua blogger yang masuh sudi jengah blog Wana ni...Well....you know me...aku orang busy kan...haha [jangan nak poyolah]

Ok ok. This is my first post untuk bulan 8. Next post maybe bulan 10 kot hehe. Hari ni aku just nak mention kat blog ni yang hari ni aku free!haha [ gelak jahat ] Banyak projek yang aku nak buat.
InsyaAllah jadik! Amin!

First - Makan berbuka bersama classmate. Aw! Best! 
Second - Malam ni overnite dengan orang tersayang, Prince hehe. 
Third - Birthday prank! For who? haha adalah..next post aku cerita k ^^. 

Aku nak malam ni ketiga tiga projek ni menjadi [ Aiceceh! Macam Maharaja pulak. ] Lepas ni nak bersihkan diri nak bersiap pergi majlis berbuka bersama classmates. Yaaaw1 I like!

By the way, I just want to say I Love Him so much. Takpew, malam ni kita prank awak ramai ramai k. I hope U tak marah hehe.

Itu je la first post untuk bulan 8. Next two month InsyaAllah saya buat lagi k haha. 

Ok. Tata...

0 kritikan & pendapat: