Tuesday, December 7, 2010

Salah send mesej

" Adeyh !! Salah bagi mesej lak..!! "

*haha* Korang mesti pernah mengalami perkara yang sama cam Wana an ?? Tersalah send mesej. Nak hantar mesej kat orang yang bernama A TERHANTAR kat B pulak.. Adoooi !! Spoil betul !! *haha*

Naseb baek DIA buat tak tahu jek. Hey Wana , tak semestinya dia wat tak taw tu maksudnya dia tak faham. I think dia tengah gelak gelakkan ko or sengih sowang sowang cam kerang busuk bila baca mesej uh. Kalau tak , nyaye meyh. Naseb baek tak send mesej yang merepek meraban , law tak lagi r , seribu pertanyaan DIA lontarkan kat aku. Ciss !! *haha*

OK lah. Nampaknye citer Wana kali ni ada pengajaran. 



Jangan tersalah send mesej k. Lagi lagi ngan 'orang tersayang' tak pasal pasal kang soalan beerbentuk 'siasatan' lemparkan kat korang. Habes r. *haha* Sebelum bagi mesej uh , check dulu k.



Ok lah korang. Dah pukul 5.51 AM. Jom kita solat subuh. Wana bangun awal hari ni sebab puasa kalau tak , tak de maknenya nak bangun awal. *Ngehngeh* K la korang. Jumpa di laen post ye. 



Tata.. 

2 kritikan & pendapat:

Miss Yaty said...

aah..yaty pun penah silap send msg...hiih...nasib bek tak kena marah..hihi


comel la katun entry ni.. :)

yaty dah folo wana :)

wAnA said...

okeey..
tengkiu yaty.. :D