Monday, October 3, 2011

Awak dah buat mata saya SEGAR!

Hai Readers!

Smart!

Fuuuh!! Pening kepala ni. Lepas keluar dinner bersama DIA kemudian saya terus mengadap note yang memang dah tak ada harapan lagi nak masuk ke dalam otak saya ni. Mungkin dah sarat sangat kot. Hmmm. Entahlah. Arggh! Boring boring boring huh! Nak mesej dengan dia, memang berabad la nak tunggu dia reply. Tak pasal pasal berjanggut aku kat sini hmm.

Nak hilangkan rasa tension dan serabut, saya cepat cepat amek earphone, dengar radio...haaa. lega sikit lepas dengar suara jejaka jejaka dari kumpulan Forteen ^___^ [Aik lebarnya senyum haha] Mesti korang tahu siapa kumpulan Forteen ni..saya nak memperkenalkan kejap mengenai mereka. Jom layan.





Kumpulan FORTEEN telah muncul selepas kemunculan kumpulan VIP yang ditubuhkan oleh KRU sendiri. Sekejap jew mereka ni dah famaous disebabkan suara mereka yang mantap ^^. Nak tengok FACEBOOK mereka? Klik sini.

Haa...ni lah official video lagu dieorang. Sedap looorh. Cam cokelat haha =D

Okeyh. Tak puas saya dengar lagu dieorang ni. Hensem lak tuh hehe [Aik. Menggatal sudah] Ehhh?! Note kat depan mata ni tak tersentuh pulak...Ok lah korang. saya nak sambung study. Saya cuma nak share mengenai group ni kat korang sambil tu nak hilangkan ngantuk. Hope korang suka haha. Thanks sebab sudi baca entry ni..

littlekittyemoticon
OK...Jumpa dilain post. Tataaa..





P/S: Mane DIA niii...hmm ='(

0 kritikan & pendapat: