Friday, October 7, 2011

Laman Web Sosial Terbaru Dari Anak Tempatan[Malaysia] : YouTHsTer2u

Hai Readers!


Haaaaaaiicum! Alhamdulillah bersin..Fuuuh..Maaf yer kengkawan. Saya mengalami selesama dan batuk yang berpanjangan sejak semalam lagi. Saya risau ni. Sebabnya, saya tinggal satu paper jew lagi iaitu paper killer untuk kos kami[Aiceceh.] Doakan keselamatan saya untuk menjawab paper esok yer. Thanks kengkawan ^^ hehe

Ubat semuanya saya dah balun cuma nota nota jew saya belum habis balun lagi hehe. Tapi, sebelum tu saya nak maklumkan sesuatu yang baru kepada korang semua. Baru baru ni ada satu laman web sosial yang ditubuhkan oleh anak tempatan[Malaysia] iaitu YouTHsTer2u . Ejaan nya nampak pelik kan? Tapi, belum tengok belum tahu yer. Kalau nak tahu kehebatannya, jom terjah! ^^


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Laman web ni baru saja dibuka pada 5 Oktober 2011 yang lalu. Kalau nak meramaikan lagi laman web sosial ni, jangan lupa ajak lah kawan kawan korang sekali huhu ^^

OK lah korang. Dah tiba masanya untuk saya sambung study. Siapa yang dah nak tidow, Gud Nite yer. Sweet dream...

Tata....

0 kritikan & pendapat: