Wednesday, October 26, 2011

Nak Makan Kek !



Salam Readers!


Ekh?! Sudah malam ya? Ku pikir masih siang haha :P Dah malam buta cenggini mata masih terbeliak yer. Waaaah...Hebaq hebaq :D Melayan cerita yang entah bila nak habis tetiba, saya ni boleh pulak ada rasa ingin nak makan kek yang SLUUURP sedap oooo. Haaaiyaa, seyus maaa. Kalau boleh kan, malam ni saya nak makan satu bijik kek pun dah cukup. Aiiyyo apo dah jadi ngan aku nih. Malam malam mintak kek. Kang badan kena PAM baru tahu. Menyesal tak sudah :D

Oleh itu, saya hanya mampu menjamu selera melalui gambar gambar kek sahaja. Itu pun dah cukup menyelerakan dan boleh menghilangkan rasa lapar di tengah malam malam buta macam ni haha. Nak join? Ha! Jom ^^

Kek Gula Hangus. Walaupun nampak hangus, tapi rasa tetap SEDAP :)


Kek Pisang. Salah satu kek yang saya memang tak boleh tinggal. Sedap walaupun simple ^^


Aiiyyak?! Ape ni? haha Ni lah namanya kek batik. Masa Hari Raya, saya mesti cari kuih ni. Kalau tak ada, rasa macam 'kehilangan sesuatu' la pulak :P


Kek Strawberry. Cantek! Takut nak makan. Simpan je lah dalam peti sejuk :D


Cupcake Chocolate bersama Strawberry. Peww! Saya nak strawberry jew. Cupcake? Letak tepi. Makan kemudian hehe


Kek Keju Kapas. Ummmph..sedapnyaa [Imaginasi ]


 
Kek Coklat. Huurm nak buat macam mana? Tengok je laaa.


Ya Allah...terliur saya tengok kek keju blueberry ni =.="


Eheh[Lap air liur] Wahai rakan rakan ku sekalian. Itu sekadar gambar hiasan. Betapa kecewanya saya bila terbaca ayat macam tu =.=" Kamu janganlah kecewa macam saya pulak hehe. Nanti bila ada masa lapang, makanlah kek yang ada dipasaran. Sebulan dua kali pun dah cukup. Tak elok makan banyak banyak. Kandungan gula tu, berkilo taw[Hehe gurau :P] OK lah korang. Matahari dah nak menjengah. Oleh itu, saya mahu tidow. Dalam hati, "I Hope, saya dapat mimpi makan kek yang sedap sedap macam kat atas. hehe." Oraait. Kamu semua jangan lupa baca doa tidur yer. Jumpa lagi di lain post. 


Tataaaa.




P/S: Happy Birthday to me..Ekh? Lame lagi laa. Ape daaa :D


4 kritikan & pendapat:

PeJuAnG CinTa said...

terliur beb ! hahaha

wAnA said...

@PeJuAnG CinTa : hehe ^^ betul3.

amy azuha said...

nak makan jugak..sedapppp!

wAnA said...

@amy azuha : jom3. mam kek keju blueberry. sedap taw :D