Monday, October 10, 2011

Pabila Hati Berbunga RIANG! : OKTOBER

Hello Readers!

Alhamdulillah....selesai sudah saya buat header untuk hari ni =D Walaupun SIMPLE tapi saya tetap berpuas hati sebab saya baru first time buat header transparent menggunakan photoshop cs5. Dah bertahun saya menapak kat blog buruk ni tapi sekarang baru nak buat header sendiri. Aiyyyoo...header ni pun dah buat hati saya berbunga walaupun tak seberapa cantik hehe Sebelum ni saya menggunakan header transparent jugak tapi menggunakan photoscape. Itu just testing saja. Niat di hati nak buat header baru menggunakan photoshop, tapi disebabkan hal hal yang tertentu, hati saya telah terbantut untuk melakukannya [Aiceceh!] Oleh itu, hari ini saya telah menggunakan..ERR JAP JAP! PENATLAH SUSUN AYAT =.=" NAK GUNA AYAT BIASA BOLEYH KAN? HAHA OK ok. Sambung cerita. Hari ni saya dah buat header baru..yang ni pun saya cuma nak mencuba saja. Lain bulan tukar la baru haha.

Cakap pasal BULAN, saya baru teringat yang sekarang ni dah masuk BULAN OKTOBER! Bulan kesukaan saya. Sebab?! Bulan ini adalah bulan kelahiran saya :) Eee suke suke suke. Walaupun lama lagi nak menapak 29 OKTOBER tapi hati ni rase macam..

ni..

Kerana..?! Tak ade BIRTHDAY PRANK! haha =P Gurau je lah. By the way, usia kita ni semakin meningkat...so, kita mestilah gunakan usia muda kita ni dengan sebaik baiknya tapi bukan dengan cara yang salah. INGAT!! Kita tak tahu bila kita akan mati. So, kita kena sentiasa mengingatkan diri kita bahawa nyawa  adalah pinjaman. Bila bila masa Allah akan ambil. So, ingatlah wahai kawan kawan, kita tidak bolah jangka apa yang akan berlaku pada masa akan datang kerana KITA YANG MERANCANG HANYA ALLAH YANG MENENTUKAN :)

Ok lah. Sampai sini saja dari saya. Kalau saya ada masa terluang saya buat post baru k. Selamat malam untuk semua. Gud nite..

Tata...



P/S: Kalau nak tidow...jangan lupa baca doa tidur yer :)

0 kritikan & pendapat: