Saturday, October 29, 2011

Memories of 29 OCTOBER



Salam Readers!

"Happy Birthday to me...happy birthday to me...happy birthday to meeeeee...happy birthday to meeee...Yeayyy.. =.=" " Ok fine. Seperti kanak kanak kecil yang inginkan sebijik kek birthday haha Alhamdulillah saya masih bernafas lagi di bumi Allah ini walaupun umur dah semakin meningkat sebanyak 20 tahun [Dah tua jugak aku nie] Selama 20 tahun tu lah yang membuatkan diriku semakin matang untuk menempuh liku liku kehidupan samada secara pahit ataupun manis. Thanks Allah..kerana telah mengajar saya apa itu erti kehidupan. Lalalala tak mahu touching laa. Tak suka huhu


Walau ape pun thanks kepada semua rakan rakan yang wish birthday saya. Terharu looorh..terutama sekali pada mak abah. Thanks a lot! Anakmu sayang kamu berdua lebih lah! Seyus tak tipu :D Tapi...huuuurm..dalam pada itu juga saya berdoa semoga Prince K cepat sembuh. Kesian kamu sebab kena tahan kat wad. Awak kena minum air masak banyak banyak taw supaya demam kamu cepat kebah. I miss you a lot :( Semangat kamu memang kuat sehinggakan kamu sendiri yang jatuh sakit. I'm proud of you. Hmm..kesian dia.

Ok lah korang. Tetiba hati saya terasa sayu pulak. Sampai sini saja post saya. Semoga kamu semua dimurahkan rezeki ok :) Jumpa lagi dilain post. 



Tataaaa...




P/S: Alhamdulillah...dia beransur pulih. Syukur.. :)

0 kritikan & pendapat: