Friday, October 28, 2011

Novel Ombak Rindu Diadaptasikan kepada Filem


Salam Readers!


Good morning :) Alahaai. Dah pagi rupanya. Selamat pagi...have a nice day. Awal pagi saya dah berjogging kat blog orang haha Saya boleh pulak tersangkut kat satu link mengenai [MTV] Hafiz & Adira - Ombak Rindu (OST Ombak Rindu). "OMG! Ombak Rindu diadaptasikan kepada filem?!" Terkejut saya, tiba tiba bumi nie macam berhenti berputar pulak haha Cepat cepat saya search kat youtube Trailer Ombak Rindu. Akhirnya ini yang saya dah dapat ^^




Sebelum nie saya ada dengar jugak mengenai ini. Tetapi saya buat endah tak endah sahaja. Bila dah ada kat depan mata baru saya percaya, "Owh...rupa rupanya ada jugak cerita nie haha" Kesian aku =.="

Haa..Sebenarnya dari sekolah menengah lagi saya teringin sangat novel Ombak Rindu nie diadaptasikan kepada filem. "Kan best kalau novel nie keluarkan jadi filem. Lagi lagi heroinnya Lisa Surihani. Mesti pergh! Gempak. " hehe saya tersenyum sorang sorang bila teringat balik. Tak sangka apa yang saya inginkan akan jadi kenyataan. Ni yang tak sabar nak tengok. Dengan jalan cerita yang best banyak konflik, adegan romantik, WOW! I CANNOT IMAGINE IT. Betapa bestnya cerita tu. Ok lah korang. Lepas ni saya nak sambung jogging lagi :D Jumpa lagi di lain post.



Tataaa...




P/S: Dunia ni umpama roda. Sekejap di atas, sekejap lagi di bawah. Oleh itu, janganlah terlalu bangga apa yang kita ada kerana semuanya itu hanyalah sementara :)


2 kritikan & pendapat:

Nuriy Arisa said...

mcm best jewww citew ombak rindu nie ^_^

nk usha jugak la ^_^

Anaz Tiffany said...

@Nuriy Arisa : Jom ^^ novel nye best mesti filemnye best jgk..hehe